2011. január 12., szerda

A kezdetek

Üdvözlök mindenkit!

Ez egy karácsonyi adventi koszorú. Az alsó rész csokikrémes, a koszorú a tetején gesztenyés. A gyertyák is gesztenyéből készültek, csokiburkolattal, a díszek étcsoki csillagok és fehércsoki virágok gyönggyel.
Némi gondolkodás után, arra jutottam, én is beszállok a sok tehetséges tortatündér mellé és megmutatnám néhány munkám. Nézegetve a blogokat, nehéz lesz utolérni őket, de nem tudok ellenállni, imádok sütögetni, díszíteni és kíváncsi vagyok, másoknak, hogy tetszik amit csinálok. Egyenlőre feltennék egy pár képet, bár nem  túl jó minőségűek, remélem látható a lényeg. Mindenfélét szeretek sütni, még péksüteményeket is, de a torták a kedvenceim, mert imádok mindig valami újat kitalálni. Kedvencem a csoki, bár nem eszem sokat, leginkább ezzel szeretek dolgozni. Szerintem sokkal jobb mint a fondant, vagy a marcipán, /bár ez ízlés kérdése/ és gyönyörű dolgokat lehet belőle készíteni. Na egyenlőre ennyi, várom a véleményeket, és persze a tanácsokat.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Helló mindenki!
A csoki cipőt én kaptam a szülinapomra! :)
Szuper lett!!!

Köszi Szilvi!